Nové verze jsou jednoduché, výstižné, oproti jiným v regálech, originální.
Přitom myšlenka je jednoduchá. Dříve frčelo vše BIO, nyní tento trend nahradilo vše farmářské.
Lidem z UnityDesign to samozřejmě došlo a vyšli na trh se skvělým spojením. Pěkná fotka potraviny alá populární foodblogy, hezky na šedém rustikálním prkně+jednoduchá barevná typografie.
Na první pohled tleskám celkovému pojetí obalů, na druhý a kritičtější pohled (osobně tedy) mi nesedí právě ta typografie.
Konkrétně řádek s mořskou solí, hned za ním extra silné plátky, spodek už je ok. :-D
Tak alespoň to vytrhne trochu oko, co?
![]() |
omlouvám se za můj skener :-D |
Sami Uniťáci říkají:
" Design je postaven na kontrastu rustikálních fotografií a minimalistické typografie. Přeumělkovaných a přestylingovaných fotografií už bylo dost. Vychutnejte si vynikající čaj i přirozenou atmosféru prezentace."
Celkový dojem je ale perfektní, za mě určitě palec nahoru za skvělý obalový počin v Českých vodách.
Žádné komentáře:
Okomentovat